.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود انبوه مسافران و ترافیک شدید در آستارا

ورود انبوه مسافران نوروزي به بندر مرزي آستارا خيابان‌هاي اين شهر را با ترافيك شديد روبرو كرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ورود انبوه مسافران نوروزي از دو ورودي جنوبي و غربي آستارا سبب ايجاد ترافيك سنگين در خيابان‌هاي مركزي و منتهي به بازارهاي ساحلي اين شهر شده است.
با توجه به استقبال زياد گردشگران تمام مهمانپذيرها، هتل‌ها، كمپ‌هاي اقامتي شهرداري آستارا، مدرسه‌هاي ويژه اسكان فرهنگيان و اقامتگاه‌هاي استيجاري اين شهر از دو روز گذشته مملو از مسافر شده و بسياري نيز در پياده‌روها و با نصب چادرهاي مسافرتي بيتوته كرده‌اند.
تمام واحدهاي اقامتي شهرستان و نيروي انتظامي، بهداشت، درمان، آموزش و پرورش، هلال احمر و شهرداري آستارا در حال آماده‌باش كامل هستند.
شهرداري استارا با آماده كردن دو كمپينگ بزرگ اقامتي، تمهيدات مختلفي را به منظور رفاه حال مسافران اتخاذ كرده است.
وجود جاذبه‌هاي طبيعي، تجاري و گردشگري آستارا سبب شده تا مهمانان بسيار زيادي از اقصي نقاط كشور و حتي خارج به اين شهرستان مرزي سفر كنند؛ به طوري كه طبق آمارهاي اعلام شده سالانه آستارا پذيراي 5/4 ميليون نفر مسافر است.
تالاب زيباي استيل، آبشار لاتون شهر لونديول، پارك طبيعت گردي، پارك ملي بي‌بي يانلو، گردنه و دهكده حيران، سواحل طولاني، بازار بزرگ ساحلي، بازارچه‌هاي اجناس خارجي و داخلي، جنگل‌هاي بكر و دست نخورده، رودخانه‌هاي متعدد، آبگرم‌هاي علي‌داشي، كوته كومه، بهشت كاكتوس‌ها، بقاع متبركه امامزاده ابراهيم (ع) و امامزاده قاسم (ع) و ... از جاذبه‌هاي ديدني آستارا است.
شهرستان مرزي آستارا در آخرين نقطه جغرافيايي كشور قرار دارد و با فاصله 200 كيلومتري از مركز استان گيلان، داشتن 38 كيلومتر مرز مشترك با جمهوري آذربايجان و 18 كيلومتر مرز ساحلي ميعادگاه هزاران گردشگر داخلي و خارجي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.